j

TEKSTER

UDEN GODE TEKSTER LÆSER DINE KUNDER OG LEADS IKKE DET, DU SKRIVER.

 

Dine kunder og leads kommer ikke til at læse dine e-mailkampagner, brochurer, annoncer eller Facebookopslag, hvis det ikke er godt skrevet. Sorry, men sådan er det.

Din udfordring er, at der er et hav af andre, der også kæmper om dine leads og kunders opmærksomhed. Derfor prioriterer dine (potentielle) kunder med hård hånd, hvad de bruger tid på, og hvad de scroller forbi. Vi har kort sagt hverken tid eller kapacitet til at forholde os til alle de tilbud, artikler, beskeder, notifikationer, som vi bombarderes med.

 

For at have succes med en virksomhed i dag, skal du derfor være hamrende dygtig til at formidle, og her er tekst et af dine vigtigste værktøjer.

 

Det er gennem tekster, at du fortæller om dig selv på din hjemmeside, på de sociale medier, i pressemeddelelser, osv. For læseren betyder det, at dine tekster er ‘dig’. De giver et billede af, hvad du er for en type virksomhed, hvordan jeres produkter eller ydelser er, og hvad man kan forvente af jer.

Hvis dine tekster ikke er skarpe, så fremstår din virksomhed heller ikke skarp. Det vil sige, at du bliver uvedkommende – eller måske endda uprofessionel i dine kunders øjne.

Fy for dælen. Det er det sidste, man vil, ikke sandt?

Der er en god og en dårlig nyhed

Hvis du forestiller dig, at din kundes købsrejse er en vej på 100 meter, så går kunden de første 70 meter alene.

Kunden ringer hverken til dig, dine konkurrenter eller nogen andre. De researcher selv. De googler, læser anmeldelser, forhører sig i deres netværk og sammenligner priser. Først i løbet af de sidste 30 meter på deres købsrejse, kan det være at de kontakter dig.

Det er både godt og skidt.

Det gode er, at når kunden er nået de ca 70 meter ud på deres købsrejse, så har de indsnævret feltet til 1-2 muligheder, hvor de kunne tænke sig at handle. Det betyder, at når du endelig hører fra kunden, så er vedkommende meget tæt på at købe.

Den dårlige nyhed er, at hvis du ikke er synlig i løbet af de første 70 meter af rejsen, så hører du ikke fra kunden. Punktum.

 

Derfor er det vigtigere end nogensinde før, at du prioriterer at få lavet gode tekster. 

DER ER KAMP OM DINE KUNDERS OPMÆRKSOMHED.

DERFOR SKAL DU INVESTERE I AT FÅ TEKSTER, DER FANGER INTERESSEN HOS DINE LEADS OG KUNDER

Tekst til hjemmesider
/SEO-tekst

Sociale medier

Testimonials

b

Brochurer

Produktbeskrivelser

Case studies

Artikler

Nyhedsbreve

E-mailkampagner

Online kampagner

“Birgitte er lynskarp, god til ord og kan omsætte flyvske tanker til virkelighed.”

Kate Korsgaard,
Kost- & Sundhedsvejledning

HVAD KOSTER EN GOD TEKST?

j

Hjælp på timebasis

Når du har brug for ad hoc hjælp, men ikke har et fast ugentligt eller månedligt behov, kan du få hjælp på time-basis.

Du forpligter dig ikke til at købe mere end lige præcis det, du har brug for, og samtidig får du hurtig, effektiv hjælp til at få klaret dine opgaver.

Det er en god løsning for dig, som får akut brug for hjælp, og som ikke vil binde dig til en aftale eller et bestemt antal timer. Du kan også vælge at få opgaverne løst hos dig, så jeg er lige ved hånden, mens arbejdet bliver lavet.

 

Hurtig hjælp her og nu

 

Ingen binding til et bestemt antal timer

 

745 kr./t. ekskl. moms

b

Klippekort

Klippekort er den bedste løsning til dig, der ved du skal bruge hjælp over en periode. Det kan fx være, hvis du har brug for et par timers hjælp til at få opdateret din hjemmeside eller din Facebook-side hver måned.

Med klippekortet køber du 5, 10 eller 20 timer, som du kan fordele over 12 måneder, og samtidig får du en lavere timepris.

5 timers klippekort

3.475 kr. ekskl. moms
(timepris 695 kr./t. ekskl. moms).
Spar 6%!

 

10 timers klippekort

6.450 kr. ekskl. moms
(timepris 645 kr./t. ekskl. moms).
Spar 13%!

 

20 timers klippekort

11.900 kr. ekskl. moms
(timepris 595 kr./t. ekskl. moms).
Spar 20%!

Er der noget, du vil spørge mig om, så er du altid velkommen til at sende en besked.

13 + 7 =